

Prilagodba pristupačnosti
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavljuje Otvoreni javni poziv za Program „Razvoj zadružnog poduzetništva“ za 2023. godinu.
Ovaj Program dodjele bespovratnih sredstava provodi se u cilju povećanja konkurentnosti proizvoda i usluga zadruga, njihovu prepoznatljivost, produktivnost i inovativnost uz primjenu novih tehnologija i inovacija, pozicioniranje zadruga na tržištu radi postizanja boljih poslovnih rezultata te otvaranje novih radnih mjesta u zadrugama i zadržavanje postojećih.
Korisnici bespovratnih sredstava temeljem ovog Programa su subjekti malog gospodarstva koji su registrirani kao zadruge.
Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 3.000,00 eura.
Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 15.000,00 eura.
Ukupna vrijednost Programa je 265.450,00 eura.
Prijave se zaprimaju isključivo od 4. rujna do 3. listopada 2023. godine.
Otvoreni javni poziv je otvoren do 3.10.2023. godine.
Detaljnije doznajte ovdje.
Zadarska županija kao davatelj financijskih potpora poziva udruge koje su programski usmjerene na područje poljoprivrede, ruralnog razvoja, ribarstva, marikulture i zaštitu životinja na prijavu projekata za dodjelu financijske potpore u okviru raspoloživih sredstava Županijskog proračuna za 2023. godinu na poziciji Potpore udrugama u poljoprivredi i ruralnom razvoju.
Udruga čija je djelatnost iz područja poljoprivrede i ruralnog razvoja, marikulture i ribarstva te zaštite životinja ima pravo na ovaj natječaj prijaviti svoj projekt.
Potpore se odobravaju udrugama za projekte od interesa za opće dobro u Zadarskoj županiji u sljedećim prioritetnim područjima:
- područje poljoprivrede i ruralnog razvoja
- područje marikulture
- područje ribarstva
- područje zaštite životinja
Ukupna planirana vrijednost ovog Javnog poziva je 7.500,00 eura.
Udruge se mogu javiti za sufinanciranje troškova:
1. Troškovi nastali u periodu od 16. svibnja 2023. godine do dana objave ovog Javnog poziva
2. Troškovi koji se planiraju realizirati u razdoblju od 01. rujna 2023. godine do 31. prosinca 2023. godine.
Rok za podnošenje prijave završava 30. rujna 2023. godine.
Detaljnije doznajte ovdje.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka za 2023. godinu.
Predmet Javnog poziva je iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu za financiranje prihvatljivih troškova za med zapakiran u Nacionalnu staklenku volumena 370 ml, a pravo sudjelovanja na Javnom pozivu imaju osnivači školskih ustanova: Republika Hrvatska, jedinica lokalne samouprave, jedinica područne (regionalne) samouprave i druge pravne ili fizičke osobe.
Program će se provoditi na čitavom teritoriju Republike Hrvatske u prvim razredima osnovnih škola na dan 7. prosinca 2023. godine, povodom obilježavanja Sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara, u svrhu:
Javni poziv otvoren je do 1. listopada 2023. godine.
Detaljnije doznajte ovdje.
Školska shema u školskoj godini 2023./2024. provodi se na području čitave Republike Hrvatske od 1. kolovoza 2023. do 31. srpnja 2024. godine sukladno Pravilniku o provedbi Nacionalne strategije za provedbu Školske sheme voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda od školske godine 2023./2024. do školske godine 2028./2029. (Narodne novine br. 81/23).
U okviru Školske sheme voće, povrće, mlijeko i mliječni proizvodi ponuditi će se učenicima kao zaseban obrok neovisno od obroka u okviru školske prehrane, kontinuirano u nastavne dane tijekom školske godine.
Voće i povrće ponuditi će se učenicima u osnovnim i srednjim školama, a mlijeko i mliječni proizvodi učenicima od 1. do 8. razreda osnovnih škola.
Javni poziv za iskaz interesa osnivača odgojno-obrazovnih ustanova za sudjelovanje u Školskoj shemi ostaje otvoren do 25. rujna 2023. godine.
Detaljnije doznajte ovdje.
Cilj ovog poziva je identificirati i pružiti tehničku podršku za 30 otoka ili skupina otoka u sljedeće tri godine. Na taj način potiče se otoke prema ambicioznom cilju postizanja potpune energetske neovisnosti putem 100% obnovljivih izvora do 2030.
Tajništvo će preuzeti svoju ulogu u pomaganju otocima u EU-u u osmišljavanju, pripremi i provedbi planova dekarbonizacije za njihove energetske sustave. Nadovezujući se na iskustvo iz prethodne tehničke pomoći za otoke, tajništvo će proširiti tehničku i organizacijsku podršku na otoke, osiguravajući da dobiju sveobuhvatne smjernice tijekom svojih putovanja. Poseban naglasak bit će stavljen na pružanje intenzivne pomoći za 30 pionirskih otoka uz aktivno uključivanje brojnih otoka sljedbenika.
Od 8. lipnja 2023. godine kreće poziv za prijavu interesa za 30 obnovljivih otoka ili otočnih skupina za 2030. godinu. Potiču se zainteresirani otoci da predaju svoje prijave prije krajnjeg roka 6. listopada 2023. Svaki otok ili skupina otoka, bez obzira na njihov napredak u energetskoj tranziciji, ima moć sanjati velike snove i krenuti na transformativno putovanje prema potpunoj obnovljivoj energiji putem 2030.
Detaljnije doznajte ovdje.
Objavljen je Natječaj za provedbu intervencije 76.01. „Osiguranje poljoprivredne proizvodnje“ iz Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. – 2027.
Predmet Natječaja je dodjela potpore na temelju Pravilnika o provedbi intervencije 76.01. „Osiguranje poljoprivredne proizvodnje“ iz Strateškog plana zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. – 2027. („Narodne novine“, broj 38/23 i 83/23).
Svrha Natječaja je dodjela potpore za financiranje prihvatljivih troškova premije osiguranja za police osiguranja, a intenzitet javne potpore je 70% prihvatljive premije osiguranja.
Prihvatljivi korisnici su fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika koje ispunjavaju uvjete iz članka 7. Pravilnika.
Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore po Natječaju 13.338.000,00 EUR
Cilj je potaknuti poljoprivrednike na ugovaranje osiguranja njihove poljoprivredne proizvodnje kako bi se umanjili ekonomski gubici prouzročeni nepovoljnim klimatskim prilikama i životinjskim bolestima.
Maksimalni iznos godišnje potpore po korisniku je 75.000 EUR, a intenzitet javne potpore iznosi 70% prihvatljive premije osiguranja.
Rok za podnošenje zahtjeva za isplatu potpore i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva od 12:00 sati 25. rujna 2023. godine do 12:00 sati 31. prosinca 2023. godine.
Detaljnije doznajte ovdje.
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike objavilo je 21. kolovoza 2023. godine otvoreni (trajni) Poziv na dostavu projektnih prijedloga „ZAŽELI – PREVENCIJA INSTITUCIONALIZACIJE“, u okviru Programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027.“.
Poziv je otvoren od 21.8.2023. do 31.12.2024., s napomenom da se projektni prijedlozi podnose od 11.9.2023. isključivo poštom.
U okviru ovog Poziva financirat će se pružanje usluge potpore i podrške u svakodnevnom životu osobama starijim od 65 godina (65 i više godina) i odraslim osobama s invaliditetom (18 i više godina), kao sastavna mjera dugotrajne skrbi i prevencije institucionalizacije.
Ukupna raspoloživa financijska sredstva u sklopu ovog poziva na dostavu projektnih prijedloga iznose 100.000.000,00 EUR (753.450.000,00 kn). Intenzitet potpore (udio bespovratnih sredstava) po pojedinom projektnom prijedlogu može iznositi 100% prihvatljivih troškova te se ne očekuje sufinanciranje od strane Prijavitelja.
Detaljnije doznajte ovdje.
U sklopu projekta „Inkluzija korak bliže društvu bez prepreka za školsku godinu 2023./2024.“ koji će biti prijavljen na Otvoreni poziv Ministarstva znanosti i obrazovanja za dostavu projektnih prijedloga „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VI.“, u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.“ i temeljem članka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/2019, 64/2020 i 151/2021) Zadarska županija objavljuje
JAVNI POZIV ZA ZAINTERESIRANE OSOBE ZA OBAVLJANJE POSLOVA POMOĆNIKA U NASTAVI ILI STRUČNOG KOMUNIKACIJSKOG POSREDNIKA ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U OSNOVNIM I SREDNJIM ŠKOLAMA - PARTNERIMA U PROJEKTU U ŠKOLSKOJ GODINI 2023./2024.
Pozivom je predviđen odabir i zapošljavanje zainteresiranih osoba na poslovima pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika u osnovnim i srednjim školama Zadarske županije – partnerima u projektu „.Inkluzija korak bliže društvu bez prepreka za školsku godinu 2023./2024.“ i ostalim školama, koje nisu partneri u spomenutom projektu, a s ciljem povećanja socijalne uključenosti i integracije učenika s teškoćama u osnovnim i srednjim školama Zadarske županije.
POMOĆNICI U NASTAVI/STRUČNI KOMUNIKACIJSKI POSREDNICI UČENICIMA S TEŠKOĆAMA
Mjesto rada: osnovne i srednje škole Zadarske županije - partneri u projektu
UVJETI:
- najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
- protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak, niti je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela,
- ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika.
Prednost u pravilu ostvaruju kandidati koji imaju iskustvo u radu s djecom s teškoćama, s iskustvom u volontiranju te imaju završenu najmanje 20-satnu edukaciju.
Odabrani kandidati, prije zapošljavanja, moraju imati potvrdu iz koje je vidljivo da su prošli program edukacije odnosno osposobljavanja za pomoćnike u nastavi u trajanju od minimalno 20 sati.
Prilikom odabira kandidata vodit će se računa o mjestu prebivališta odnosno boravišta kandidata.
Hrvatski zavod za zapošljavanje, Područni ured Zadar, provest će postupak profesionalne procjene s kandidatima koji zadovolje formalne uvjete natječaja. Povjerenstvo za odabir pomoćnika u nastavi/stručnih komunikacijskih posrednika za učenike izvršit će odabir kandidata.
S kandidatom izabranim za pomoćnika/stručnog komunikacijskog posrednika škole – partneri u projektu sklopit će Ugovor o radu na određeno vrijeme u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje, tjedno zaduženje, te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.
U prijavi na poziv kandidat treba navesti osobne podatke (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona, e-mail), ime i prezime učenika s kojim je ranije radio i sve tražene priloge:
Uz prijavu kandidat je dužan priložiti slijedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- zamolbu za posao u kojoj je potrebno navesti nazive škola za koje je kandidat zainteresiran za rad. U zamolbi obavezno navesti minimalno 1, a maksimalno 3 preferirane škole. Odabir preferirane škole ne isključuje mogućnost da kandidatu bude ponuđeno izvršavanje poslova pomoćnika u nekoj drugoj školi. Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju jednu Prijavu s traženom dokumentacijom, te u molbi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj četverogodišnjoj stručnoj spremi),
- presliku osobne iskaznice,
- životopis,
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za kaznena djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, broj: 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19 , 64/2020, 151/121 ) - ne starije od 6 mjeseci i
- presliku potvrde ili uvjerenja o završenoj edukaciji za pomoćnika/stručnog komunikacijskog posrednika u nastavi – kandidat prilaže ukoliko je završio edukaciju,
- Svi kandidati koji se prijave na Javni poziv dužni su popuniti i potpisati Privolu za prikupljanje i obradu osobnih podataka. Obrazac Privole može se preuzeti se na poveznici.
Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene, a kandidati su, prije sklapanja pisanog ugovora, dužni školi dostaviti na uvid originalne dokumente.
Nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se na adresu: Javna ustanova Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23000 Zadar.
Prijave moraju biti u zatvorenoj omotnici na kojoj je naznačena napomena „Prijava na Javni poziv – pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici“.
Rok za podnošenje prijave je do kraja nastavne godine 2023./2024.
Odabrani kandidati bit će usmeno i/ili pismeno obaviješteni o odabiru i ostalim detaljima, a kandidati, koji do početka nastavne godine ne prime nikakvu obavijest nisu ušli u prvi krug odabira što ne isključuje mogućnost uvođenja u rad za vrijeme trajanja nastavne godine 2023./2024.
Zadarska županija zadržava pravo izmjene broja pomoćnika odnosno učenika zbog iskazivanja dodatnih potreba.
Pojmovi koji se koriste u ovom Javnom pozivu, a imaju rodno značenje, bez obzira na to koriste li se u ženskom ili muškom rodu, obuhvaćaju na jednak način ženski i muški rod.
Javni poziv objavit će se i na mrežnoj stranici Zadarske županije (http://www.zadarska-zupanija.hr/ i škola partnera u projektu.
Izrada & održavanje: Point Web Factory