×

Upozorenje

JFolder: :files: Putanja nije direktorij. Putanja: /home/zadra/public_html/images/galerije/https
×

Napomena

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/galerije/https
16:21:22 | 14.07.2015

Inicijativa Europske komisije – TEDxBinnenhof Made in Europe

Ministarstvo poduzetništva i obrta je nacionalni koordinator natječaja TEDxBinnenhof Made in Europe, a provodi ga u suradnji s partnerima: TEDxMaksimir, Impact Hub Zagreb, DURA-Razvojna agencija grada Dubrovnika, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Odjel za poduzetništvo Grada Rijeke i BIOS Osijek.

Natječaj obuhvaća sve države članice Europske unije koje biraju poduzetničku ideju radi predstavljanja na godišnjoj europskoj Skupštini malih i srednjih poduzetnika (SME Assembly) od 18.-20. studenog 2015. u Luksemburgu. Odabrat će se tada 10 ideja za veliko finale u ožujku 2016. godine na TEDx Binnenhof, a koje se održava kao jedna od aktivnosti u okviru nizozemskog predsjedavanja Vijećem EU-a.
Što dobivaju poduzetnici?
TEDx nudi poduzetnicima svjetsku platformu za promidžbu i vidljivost njihovih ideja. Na taj način pomaže se realizaciji tih ideja tako što ih se spaja s relevantnim pojedincima i organizacijama koji imaju potrebne resurse za njihovo ostvarenje (TEDx je svojevrsni akceleratorski program).

Kakvi se poduzetnici traže?
Svi inspirativni (inovativni) poduzetnici, od start-upova do etabliranih tvrtki, uključujući i one koji i po drugi put započinju poduzetnički poduhvat. Dobrodošli su svi oni koji imaju ideje za rješavanje globalnih izazova.

Kakva se poduzetnička ideja traži (koji su kriteriji natječaja)?
• ideja ili invencija za koju publika nije čula ili značajna ideja (koju je publika možda čula) s novim argumentima koji izazivaju dosadašnje perspektive;
• poduzetničko rješenje za globalne izazove; ideja koja ima društveni učinak;
• odnosi se na Europu;
• razumljiva je za široku publiku;
• inspirirajuća je i povezujuća;
• ne smije imati prodajni karakter niti smije sadržavati političke i/ili vjerske poruke;
• idejom se ne smatra samo priča ili lista činjenica; dobra ideja naslanja se na određene dokaze ili opservacije te iz njih izvodi zaključke.

Pravila za predstavljanje:
• Za nacionalno natjecanje u listopadu 2015. predstavljanje ne smije biti duže od 5 minuta te može biti na hrvatskom ili engleskom jeziku;
• Za europsko natjecanje na SME Assembly zbog velikog ukupnog broja predstavljanja predstavljanje neće smjeti biti duže od 3 minute i isključivo je na engleskom jeziku;
• Na finalnom natjecanju u ožujku 2016. predviđeno je trajanje prezentacija finalista 8-10 minuta.

Kako će najbolji poduzetnici doći do TEDxBinnenhofa?
Svaka država članica EU provodi nacionalnu selekciju putem koje se odabire jedan poduzetnik s idejom za koju se smatra da zavrjeđuje biti pozvana i predstavljena svijetu. Žiri u Hrvatskoj čine predstavnici Ministarstva poduzetništva i obrta te nominirani predstavnici svake partnerske organizacije.

• Proces nacionalne selekcije kreće od prijave ideje putem obrasca (dostupan na kraju ovog poziva);
• Na temelju ispunjenog obrasca nacionalni žiri odabire najviše do 10 kandidata za predstavljanje ideje uživo. Osim navedenih kriterija natječaja vezanih za kvalitetu same ideje, na predstavljanju uživo ocjenjivat će se i kvaliteta prezentacije;
• Odabrani nacionalni pobjednik putuje na polufinale na SME Assembly u Luksemburg u studenom 2015. gdje zajedno s ostalih 27 predstavnika predstavlja svoju ideju (prije samog predstavljanja u okviru konferencije će biti organiziran pripremni sastanak);
• Na SME Assembly međunarodni žiri i publika odabiru deset najboljih europskih ideja/rješenja za predstavljanje na TEDxBinnenhof Made in Europe (planirani datum je 31. ožujka 2016., prije toga datuma odabrani finalisti imat će mogućnost sudjelovanja u pripremama za nastup u organizaciji TEDxBinnenhof);
• Nacionalnom pobjedniku troškove smještaja i puta na oba natjecanja (Luksemburg i Nizozemska) pokriva Europska komisija.

Rok za prijavu na nacionalno natjecanje: 14. rujna 2015. godine.
Prijava na nacionalno natjecanje za TEDx Binnenhof Made in Europe.

Poveznice i društvene mreže:
• http://tedxbinnenhof.com/tedx-2016-made-europe/
• http://tedxbinnenhof.com/european-talent-search-launched-world-expo-milan
• @TEDxBinnenhof @EEPA_en
• #TEDxB16 #MadeinEU

Kontakti:
Nacionalno natjecanje: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Europsko natjecanje: http://tedxbinnenhof.com/contact-us/

{gallery}galerije/https://www.zadra.hr/uncategorized/inicijativa-europske-komisije-tedxbinnenhof-made-in-europe{/gallery}
Poslijednja izmjena dana 26.06.2019