15:14:56 | 28.02.2022

MADE IN-LAND: Završeno testiranje turističkih ruta - Prava „Potraga za petim elementom“ tek počinje

U sklopu projekta MADE IN-LAND, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, organizirala je obilazak turističkih subjekata zadarskog zaleđa u razdoblju od 16. do 25. veljače 2022. godine.

Razvoj brenda zadarskog zaleđa nazvan "Potraga za petim elementom" jedna je od projektnih aktivnosti, a dio stvaranja tog brenda je razvoj turističke rute s ponudom zaleđa.

„Glavni cilj projekta je promocija zadarskog zaleđa, gastronomske ponude kojom zaleđe obiluje te kulturnim znamenitostima. Brend zaleđa zove se „Potraga za petim elementom“, što znači kad se sjedine plodna zemlja, zrak, voda i vatra, posjetitelji dobivaju „peti element“, doživljaj koji ostaje u sjećanju.“ – objasnila je Sanja Jerak, voditeljica projekta iz Agencije ZADRA NOVA.

„Moramo poraditi na tome da objedinimo kulturnu, prirodnu baštinu sa gastro ponudom. Pokušat ćemo napravit nastavak ovakvog ili sličnog projekta jer za to, vidi se, ima velike potrebe. Nadam se kako ćemo moći oblikovati jedinstvene proizvode zadarskog zaleđa i pokazati ih kao jedinstveni proizvod domaćim i stranim turistima“, kazala je ravnateljica Agencije ZADRA NOVA Marina Dujmović Vuković.

Kako bi svim posjetiteljima na jednom mjestu bile dostupne sve informacije izrađena je aplikacija koja na suvremeni način promovira kulturnu baštinu, prirodna dobra, tradicionalne proizvode kao i gastronomsku ponudu zadarskog zaleđa koji u konačnici nude „peti element“.

U obilascima rute moglo se sudjelovati u šest termina: 16., 17., 18., 23., 24., te 25. veljače 2022. godine, a peti element nudili su:

  • Park prirode Vransko jezero
  • OPG Vrkić
  • Agroturizam Odžaković
  • Zavičajni Muzej Benkovac
  • Vina Karaba
  • Agroturizam Prtenjača
  • Zavičajni muzej Biograd na Moru
  • OPG Eduard Bačić
  • MAS - VIN
  • Uljara Nadin
  • Maškovića HAN
  • KER VIN Vina
  • OPG Šime Škaulj

U navedenim terminima turističke subjekte imali su priliku posjetiti turističke zajednice, predstavnici Sveučilišta u Zadru (Odjel za ekologiju, agronomiju i akvakulturu, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti), javnost te predstavnici medija.

Agencija ZADRA NOVA partner je u projektu MADE IN-LAND (MAnagement and DEvelopment of INLANDs) koji okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt je ukupne vrijednosti 2.218.069,31 EUR, a provodi se od 1. siječnja 2019. godine do 30. lipnja 2022. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska.